pondělí 23. října 2017

Měsíční chvástačka - září 2017

V září mi do knihovny přibylo několik krásných kousků. Pokud vás zajímá, které konkrétní tituly to byly, pojďte se na ně mrknout. 






Sníh nebo popel


Jako první to je knížka Sníh nebo popel, kterou už mám přelouskanou a nebyla vůbec špatná. K recenzi se snad dostanu během týdne.


Růže & dýka

Druhou knihou je Růže a dýka, kterou zrovna čtu. Zdá se mi o maličko horší, než první díl, ale celkový posudek si nechám na to, až ji celou přečtu.

Metoda 15/33

Když jsem byla na pohovoru v knihkupectví, nemohla jsem si odpustit nákup knížky. A volba padla právě na Metodu 15/33, na kterou jsem opravdu zvědavá, snad se k ní brzy dostanu.

Zakázané přání

Poté jsem si koupila další knížku, u které se nemůžu dočkat, až se do ní pustím. A tou vyvolenou je Zakázané přání.

Třpytný dvůr

A poslední kniha, kterou jsem si koupila, je od jedné z mých nejoblíbenějších autorek a to Richelle Mead. Třpytný dvůr je sice spíš trošku slabší, než její ostatní díla (vím z doslechu), takže se téhle knížky už trošku obávám, ale stejně se těším, až si ji přečtu.

A co jste ukořistili vy? 

12 komentářů:

  1. Ke knihám gratuluju. Vlastně všechny z nich mám na seznamu k přečtení... :)) Užij si čtení a budu se těšit na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Metodu 15/33 jsem četla a byl to brilantní thriller, který mě nebavil. Štve mě to, protože knihy krom čtivosti nic nechybělo, tak snad si Tě více získá :)
    Třpytný dvůr je super, ale přesně jak říkáš, na ostatní série (hlavně VA) nemá :/
    Zbytek knih si chci co nejdříve pořídit a samozřejmě přečíst, tak už se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té Metodě slýchám čím dál častěji, že moc lidí nebavila, tak už se trošku začínám obávat.

      Vymazat
  3. Sníh nebo popel si chcem tiež kúpiť a aj Zakázané přání mám vo wishliste, tak snáď sa ku mne obe knihy dostanú :D Diamantový dvor som čítala v lete a bola to slabšia kniha, najmä na pomery Richelle Mead a na to čo som u nej zvyknutá. Avšak druhá polovica knihy bola lepšia a ako oddychovka je to príjemná kniha :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sníh nebo popel nebylo špatné čtení, recenze bude brzy :)

      Vymazat
  4. Sníh nebo Popel mám v seznamu, doufám, že se k ní brzy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sníh nebo popel byla celkem fajn kniha :D doporučuji :)

      Vymazat
  5. Skvělý výběr. :D Všechny knihy mám přečtené, až na Metodu se mi všechny líbily. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Samé skvělé kousky, všechny kromě "Metoda 13/33" jsem četla a mohu jen doporučit! :)

    http://boook-planet.webnode.cz

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)