čtvrtek 21. dubna 2016

Rabování knihovny (26)

Jako je již u mě pravidelné, v úterý jsem navštívila knihovnu, ale jelikož mi příští týden začínají zkoušky, rozhodla jsem se dost krotit a vyzvedla si pouze rezervačku.

Tou knihou, pro kterou jsem si šla se stala Nejdelší jízda od N. Sparkse. Opět jeden ze známých autorů, od kterých jsem nic nečetla, což musím napravit. A jelikož jsem viděla film, myslím si, že tuhle knihu zvládnu přelouskat, i když je spíš romantičtějšího rázu.

Nejdelší jízdaJednadevadesátiletý Ira Levinson chce ještě naposledy zajet do hor na místo, kde strávil s milovanou Ruth líbánky. V hustém sněžení však přehlédne zatáčku. Na zledovatělém srázu se zlomenou rukou a rozbitou hlavou nezbývá Irovi než doufat, že si auta někdo všimne a zachrání ho. Při vědomí ho udržují vzpomínky na manželku, která zemřela před devíti lety.
O pár desítek kilometrů dál se Sophia Danková, dcera slovenského emigranta a Francouzky, poprvé v životě jede podívat na býčí rodeo, aby přišla na jiné myšlenky po nepříjemném rozchodu. Seznámí se s vítězem závodu, sympatickým kovbojem Lukem. Luke žije jen s matkou na ranči, stará se o dobytek, koně, pěstuje zeleninu, stromy, každý den tvrdě pracuje, aby rodinný majetek ve finančních nesnázích zachránil. Sophia se ocitá ve světě, jenž má jen pramálo společného s pohodlným životem studentky dějin umění. Navíc Luke skrývá tajemství, které by mohlo jejich vztah ukončit. Ira a Ruth. Luke a Sophia. Dvě dvojice, jejichž osudy se nečekaně propletou. Kdo koho vlastně zachrání?





(Zdroj anotace: databazeknih.cz)

Četli jste? 

6 komentářů:

  1. Ami: Od Sparkse si už dlouho chci něco přečíst, ale bohužel jsem se k žádné jeho knize ještě nedostala...
    Já jsem v knihovně nebyla už hrozitánsky dlouho. Od té doby, co mám spolupráce s několika nakladatelstvími na to nemám čas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem k němu přišla tak nějak náhodou :D Ale jsem na něj docela zvědavá :D A to s tím časem naprosto chápu :D

      Vymazat
  2. Knížku neznám, ale vypadá vcelku zajímavě, i když si nejsem jistá, že se jedná zrovna o můj žánr :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O můj žánr se taky tak docela nejedná, ale jsem rozhodnutá dát knize šanci :D

      Vymazat
  3. Hezký úlovek! Přeji příjemné čtení a budu zvědavá na recenzi - nad knihou jsem přemýšlela, ale ještě jsem si ji nepořídila, tak budu zvědavá, co na ní řekneš, zda za to stojí :) Hezké pondělí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Snad se ke knize dostanu brzy :D Děkuji, tobě také :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)