pátek 25. prosince 2015

Rozbalovačka (42)

Zapomněla jsem se pochlubit ještě s jedním balíčkem, který mi před Vánoci přišel. A jelikož už je po Vánocích, také vám k tomu povím, jak nejúžasnějšího bratra (ehm, vlastně Ježíška) mám.





Tak nejprve ten balíček.


Na knihu Než jsme se poznali jsem docela zvědavá. Četla jsem na ní vychvalující recenzi od Ady, tak snad mě nezklame... až se k ní jednou dostanu :). 

A teď už k tomu, jaký úžasný dárek jsem včera dostala. 

V7002175398_3.jpg

Správně, je to čtečka, takže k tomu, že hromadím nepřečtené knihy v knihovně, je budu hromadit i ve čtečce. Mimochodem, už jsem na ní rozečetla jednu knížku a jsem absolutně spokojená!... ale stejně mám radši klasické knihy

Četli jste Než jsme se poznali? A co jste našli pod stromečkem vy? 

14 komentářů:

  1. Jéé tak to jsme dvě :-D
    Můj nejhodnější Ježíšek mi také donesl čtečku a už jsem v půlce knihy Hrej Hráčem a jsem nadšená,takže už jsme na ní závislá :-D
    Krásné svátky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji, ať ti čtečka dobře slouží :D
      Děkuji, tobě taky :)

      Vymazat
  2. Krásný balíček i krásný dárek :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Já čtečku dostala asi před třemi lety. Přečetla jsem v ní asi tři knížky :D Mně e-booky absolutně nevyhovují, takže ji vůbec nepoužívám, ale jsem ráda, že ty z ní máš radost :)
    A jako doufám, že tě knížka nezklame, když sis ji pořídila kvůli mně :D Ale mně se hodně líbila, babička z ní byla taky nadšená a mamka ji dočítala ještě včera v posteli, jak se od ní nemohla odtrhnout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji původně vůbec nechtěla, protože mám radši klasické knihy, ale nakonec mi nevadí :D.
      No, já nevím, kdy budu mít čas na ní mrknout, ale snad nezklame :D

      Vymazat
  4. Tuto knihu jsem sice ještě nečetla, ale snad se k ní jednou dostanu! :)
    Čtečka je velice praktický dárek :)

    OdpovědětVymazat
  5. No vidíš já mám touch lux 2, tak snad bude ta tvoje lepší :D

    OdpovědětVymazat
  6. Čtečka je parádní věc, už si skoro nedovedu představit, že bych měla číst všechno v papíru... každopádně s hromaděním nepřečtených knih je to ve čtečce daleko jednodušší! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tomhle stádiu ještě nejsem :D Zatím nedám dopustit na tištěné knihy :D Už hromadím :D

      Vymazat
  7. Než jsme se poznali vypadá skvěle, těším se na recenzi :) A čtečka, to je úžasný dárek :) Já jsem ji během pár dní zaplácala spoustou knih :D Klasické knihy jsou sice lepší, ale čtečka je i tak super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevím, kdy se ke knize dostanu :D Souhlas, já už ji taky zaplácala spoustou knih :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)