sobota 21. listopadu 2015

Knižní výzva - 120 knih

A je to tady! Slyšíte to víření bubnů a potlesk? Přesně tak, podařilo se nám zdolat výzvu 120 knih a to prosím ještě v listopadu!
Jsme náležitě hrdé a těšíme se, že se příští rok opět zúčastníme. 






111. Pollock Tom - Syn Londýna (přečetla Elis) - recenze ZDE

112. Holly Black, Cassandra Clare - Železná zkouška (přečetla Elis) - recenze ZDE

113. Hale Shannon - Ledová past (přečetla Elis) - recenze ZDE

114. L. J. Smith - Doupě (přečetla Elis) - recenze ZDE

115. Melinda Salisbury - Smrtící dotyk (přečetla Elis) - recenze ZDE

116. Oliver Lauren - Pandemonium (přečetla Elis) - recenze ZDE

117. Moira Young - Planoucí hvězda (přečetla Elis) - recenze ZDE

118. Kristina Springer - Espressologie (přečetla Elis) - recenze ZDE

119. Scott Westerfeld - Mezi dvěma světy (přečetla Elis) - recenze ZDE

120. Cassandra Clare - Mechanický anděl (přečetla Elis) - recenze ZDE

A co vy, pokořili jste už také svoji výzvu? 

4 komentáře:

  1. Gratuluji. :) I když nechápu, jak jsi to dokázala. Musíš úplně šíleně rychle číst. Já jsem na 72 a to mám pocit, že čtu fakt hodně. :) Ale oproti tobě je to jako nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Upřímně? Já taky ne :D To je pravda, čtu docela rychle a jsem za to ráda :D 72 je skvělé číslo :D Tak přeji ještě hodně přečtených knih :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)