středa 7. října 2015

Rozbalovačka (27)

Opět pokračujeme v balíčkové éře. Tentokrát je to dlouho očekávaný balíček od Yoli. A co v něm je? To se podívejte sami.




Sice tyhle obří obálky nemám zrovna v lásce, ale to nevadí. Hlavně, že ta kniha v nich je v pořádku. 


Musím uznat, že tahle kniha má opravdu skvělou obálku, na obrázku vypadá fajn, ale ve skutečnosti je vážně nádherná. 
Na tuhle knihu jsem měla zálusk, když jsem na ní viděla jeden podařený trailer. Ale v poslední době se na ní objevují smíšené reakce, tak snad se mi bude líbit. 

Co na knihu říkáte vy? 

6 komentářů:

  1. O knihe som ešte nepočula, ale dúfam, že sa ti bude páčiť a že s ňou budeš spokojná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, v poslední době na ní byly trochu rozporuplné názory... tak snad nezklame :)

      Vymazat
  2. Knihu jsem nikde neviděla,ale ta obálka je vážně krásná! :)
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha mě moc neláká, ale strašně moc doufám, že Tobě se bude velmi líbit! :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky doufám. Jsem zvědavá, co se z ní vyklube :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)