sobota 3. října 2015

Rozbalovačka (25)

Další balíček dorazil. Tentokrát od nakladatelství Paseka s knížkou, na kterou jsem se také už dlouho těšila.



Balíček vypadá poměrně velký na to, že je tam jen jedna kniha. 


Ale i přesto, že byla takhle pěkně zabalená, měla trošku zohýbaný jeden roh. 


A tady už je kniha. Ta obálka je opravdu zajímavá a já se nemůžu dočkat, až se konečně do knihy pustím. Jsou na ní převážně kladné recenze, tak snad se mi bude líbit taky. 


A tady už je několik dárečků, které jsem ke knize dostala, moc mě to potěšilo, protože ty pohledy jsou vážně úžasné!

Znáte knihu? 

4 komentáře:

  1. O knize jsem neslyšela,ale musím se na ni mrknout :)
    Ať se krásně čte,moc se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu nepoznám, ale dúfam, že bude super. Teším sa na recenziu :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)