neděle 18. října 2015

RC recenze: Sempre - Navěky

Sempre (Forever, #1)Autor: J. M. Darhower
Počet stran: 520
Série: Sempre
Díl v sérii: první
Nakladatelství: Yoli

Rok vydání ČR: 2015
"Uf, bitva se odehrála v Pensylvánii. Bylo to kolem roku 1880."
Slečna Andersonová ho opravila: "1863."
"Jo, jak říkám. Generál Lee vedl svou armádu z Jihu a se Seveřany se střetli u Gettysburgu. Na obou stranách umřela hromada lidí, stovky tisíc." 
"Desítky tisíc." 
"To je to samý," odsekl jí. "Jih prohrál a Sever vyhrál. Přišel Abraham Lincoln a přednesl Prohlášení o rovnoprávnosti." 
"Gettysburský projev," prohodila slečna Andersonová. "Prohlášení o rovnoprávnosti bylo zveřejněno šest měsíců před bitvou." 
Teatrálně si povzdychl: "Kdo tu má referát?" 
Mávla rukou. "Pokračujte." 





HODNOCENÍ

Kniha: ♥ ♥   ♥

Obálka: ♥ ♥   

6 komentářů:

  1. Moc pěkná recenze. :) Já bych se do Sempre hned pustila, ale zase se mi ji nechce úplně kupovat, tak zatím nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Mně to Sempre přišlo dost dobrý, ale záleží, co od knihy čekáš, takže v tomhle případně bych asi nejspíš zkusila knihovnu.. :D

      Vymazat
  2. Mrknu tam :)

    walletofinfinity.blogspot,cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha vyzerá fajn, zaujala ma tá myšlienka a veľmi sa mi páči úryvok, ktorý si vybrala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten úryvek se mi fakt líbil :D a ještě to pokračuje dál, ale už by to byla moc dlouhá ukázka :D A kniha fajn byla :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)