čtvrtek 22. října 2015

CooBoo Read-a-Thon - 2015

Stejně jako loni, tak i letos pořádají holky MaKa "kubulínksý" read-a-thon. Loni jsem se zúčastnila a dařilo se mi celkem dobře. Letos jsem dost váhala, ale nakonec jsem se rozhodla, že se do knih také pustím. No, snad to neskoční fiaskem.


Musela jsem skočit do knihovny a udělat si menší zásobu, protože ve své knihovně mám nepřečtených knih od CooBoo jen velmi málo.
A jak to tedy letos vypadá?
Nakonec jsem to vykoumala tak, abych z celého čtecího týdne šla do školy pouze ve čtvrtek, sice se obávám, že nebudu moci věnovat všechen čas čtení, ale vynasnažím se. A z kterých knih budu vybírat? (Ještě totiž nemám úplně stanovené pořadí, jak se do nich budu pouštět).

Pandemonium - Lauren Oliver - 304 stránek
Rekviem - Lauren Oliver - 391 stránek
Planoucí hvězda - Moira Young - 336 stránek
Svůdné zlo - Wendy Higgins - 413 stránek
Jsem roztříštěná - Tahereh Mafi - 287 stránek
Mezi dvěma světy - Scott Westerfeld - 488 (když mi kniha stihne přijít v termínu)





A teď už jenom zbývá stanovit si nějaké cíle:
Takže, ráda bych za ten týden přečetla alespoň čtyři knihy a každý den bych ráda zvládla minimálně 100 stránek, ale ideálně 150-200. No, uvidíme, jak se mi to bude dařit, tak držte palce.

Účastníte se také? Máte nějaké rady k pořadí, ve kterém bych se do knih měla pouštět?  

8 komentářů:

  1. Ako už vieš, ja sa čítacích maratónov nezúčastňujem, ale prajem veľa šťastia a mnoho prečítaných strán! :D Knihy vyzerajú dobre, čítala som iba Zvodné zlo, i keď táto jednotka sa mi z trilógie páčila najmenej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D To já se jich účastním ráda, mnohdy i když nemám čas :D. Já jsem na Svůdné zlo zvědavá, tak snad se mi bude líbit :D

      Vymazat
  2. Jsi na tom stejně jako já :) Taky bych chtěla zvládnout alespoň 100 stránek za den, ale to se uvidí. I když budu hodně číst, pořád budu muset sedět nad školou, takže záleží na tom, kolik mi sežere času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já chtěla původně napsat 200 ale pak jsem si vzpomněla, jak jsem dopadla v posledním read-a-thonu, tak jsem radši začala rychle ubírat :D Jé, tak to já si budu užívat volna a na školu se nejspíš asi ani nepodívám... no možná v neděli, když v pondělí píšu ten zápočet... :D

      Vymazat
  3. Já se rad-thonu nezúčastním, ale přeji hodně štěstí! :-). Ať jsi se svým výsledkem spokojená :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, ale děkuji :D No, snad to dopadne lépe, než minule :D

      Vymazat
  4. Přeji hodně štěstí :)
    Sérii Delirium si chci už dlouho pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D
      Delirium doporučuji, je to skvělá série :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)