středa 9. září 2015

Rozbalovačka (21)


Po delší nepřítomnosti jsem opět zde! Trošku mě zachvátila nemoc, takže jsem neměla vůbec žádnou energii a popadnout do ruky noťas a napsat nějaký ten článek mi připadalo jako nadlidský výkon.

Ale teď už k balíčku. Je to výhra od Scribbler, za kterou ještě jednou moc děkuji.






Přesně tuhle knihu jsem si přála vyhrát a už jsem na ní moc zvědavá.

Znáte knihu? 

6 komentářů:

  1. Gratuluju k výhře! Knížku neznám, ale obálka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu nepoznám, ale samozrejme gratulujem k výhre a prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji! :)
    Musím se také pochlubit,že jsem vyhrála ve stejné soutěži,ale knihu Konec kruhu.Takže jsem na ni také zvědavá :)
    Přeji krásné čtení! :)
    P.S Scribbel musím vážně pochlubit ty záložky,které pro Nás vyrobila :3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a také gratuluji :D
      Souhlas, ty záložky jsou skvělé :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)