středa 29. července 2015

Rozbalovačka (13)


Další balíček je doma. Sice jsem na něj čekala skoro celý měsíc, ale to čekání se vyplatilo. 






A tady už je balíček s recenzními výtisky od Fragmentu.


Už víte, které knihy to jsou?


Poslední díl série Dračí oči.


Třetí díl Percyho Jacksona, tímhle nejspíš začnu.


A opět jsem se vrátila k sérii K. Petrusové.


Co na knihy říkáte, četli jste je? 

8 komentářů:

  1. Krásne knihy, najmú tie prvé dve, tie by som si tiež rada prečítala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zvědavá na všechny :) a Percyho obzvlášť doporučuji :D

      Vymazat
  2. Kromě Dračích očíc jsem četla všechny :) Percy je prostě skvelý, ta série je rozhodně moje srdcovka. A stejně tak Bavettovi :) Jsem zvědavá, co na Nepřítele řekneš, já ho mám asi ze všech nejradši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Dračí oči se vyplatí udělat si vlastní názor, ale jsem zvědavá na to, jak bude celá série ukončená.
      Ale těším se na všechny tři knihy.

      Vymazat
  3. Skvělý výběr. Bavettovi jsou špice. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Percyho jsem cetla kdysi davno, na Petrusovou se teprve chystam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se k ní dostaň, podle mě stojí za přečtení :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)