středa 1. července 2015

Knižní shrnutí - červen 2015

Další měsíc za námi a dlouhé prázdniny před námi, tak vám přeji, abyste si je náležitě užili.

Počet přečtených knih: 12

Celkový počet přečtených stránek: 3 994

Nejčtenější nakladatelství: Fragment


Autor měsíce: Rozhodně Fredrik Backman. (Promiň, Ursulo) To, co Fredrik dokázal vykouzlit v Babičce, je naprosto dokonalé.

Kniha měsíce: Nečekaně zde vítězí Babička pozdravuje a omlouvá se, ale tu knihu jsem si trošku zamilovala, takže kdo ještě nečetl, měl by to rychle napravit.

Mužská postava měsíce: Jednoznačně Felix z Kladiva na čaroděje. Ten chlap je prostě třída a bude vás bavit od začátku až do konce knihy.

Ženská postava měsíce: I tady je rozhodování jednoduché. Babička z knihy Babička pozdravuje a omlouvá se. Ona byla neskutečná a byla takovou babičkou, kterou by si přál každý.

Záporák měsíce: Nejspíš Anne z Mlhoviny. Na jednu stranu chápu, proč dělala to, co dělala, ale to nemění nic na tom, že to nebylo zrovna hezké.

Pár měsíce: Maddie a Braden z Hrej hráčem. Ti dva byli vážně vtipní, když spolu hráli hru.

Překvapení měsíce: Překvapením pro mě byla Magie pro každého (Kladivo na čaroděje). Čekala jsem, že se mi kniha bude líbil, ale že mě chytne až tak moc, to pro mě bylo opravdu příjemným překvapením.

Zklamání měsíce: Těch zklamání bylo tento měsíc trošku víc, celkem čtyři, a to Fangirl, Pět, Mlhovina a Ostrov lhářů, ne, že by to byly špatné knihy, to vůbec ne, jenom jsem od nich čekala něco víc. Ale asi nejvíc mě zklamal Ostrov lhářů, na něj jsem se těšila snad nejvíc, ale kromě konce a myšlenek mě zase tak moc nenadchl (ale přesto to byla dobrá kniha).

Nejhezčí obálka měsíce: Tato kategorie se vybírá snad nejhůř. Ale volím knihu Pět, protože ta obálka je naprosto dokonalá a díky ní jsem si tuto knihu chtěla přečíst ještě dříve, než jsem zjistila, že ji napsala U. Poznanski.

Nejhorší obálka měsíce: I tady se vítěz vybírá hodně těžko. Všechny obálky, jsou totiž povedené, ale jednu vybrat musím, tak asi Percy Jackson, uznejte sami, ta obálka mohla být hezčí.

Nejsympatičtější postava měsíce: A opět nastává jednoduché rozhodování. Nejsympatičtější byla opět babička.

Nejotravnější postava měsíce: Nejotravnější nejspíš bude Seth z Mlhoviny... já toho kluka vážně nemám ráda.

A další shrnutí je za námi. Tentokrát se až divím, jak jednoduché tohle rozhodování bylo, protože většinou se s tím peru přes hodinu a stále nevím koho kam vybrat.

Jak jste na tom vy? Pochlubte se, zda jste se svým výkonem v předchozím měsíci spokojeni? 

12 komentářů:

  1. Pekné zhrnutie, z týchto kníh som čítala iba Erebos a Horúčku :-) Ostatné knihy vyzerajú zaujímavo, najmä Kladivo by som si rada prečítala :-). Stihla si toho prečítať veľa, ja som kvôli škole a uzatváraniu známok nemala veľa času :-( Takže obdivujem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Kladivo je výborná kniha, tu ti rozhodně doporučuji :D. Já už měla měsíc prázdniny :D

      Vymazat
  2. Moc hezké shrnutí. Něco jsem četla, třeba Erebos nebo Horečku. Na Babičku se těším, taky se na ní chystám, stejně jako na další knihy od Ursuly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Babička je také výborná kniha. Řekla bych, že Pět byla trošku slabší, ale konec to docela zachránil :D

      Vymazat
  3. Páni 12 knih? No jinak úžasné knihy a super článek ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Samá Babička :D Jinak Ostrov lhářů mě taky docela zklamal, čekala jsem od něj mnohem víc. Pět mám zrovna rozečteno, ale zatím mě to taky nijak zvlášť nebere. Fangirl se mi ale moc líbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, protože si to Babička zaslouží :D. Mě Pět nejvíc chytla na konci, když se to pořádně rozjelo, ale taky ji považuji za slabší.
      Mně na Fangirl něco chybělo, jen přesně nedokážu říct co...

      Vymazat
  5. Pěkné shrnutí :) Babička vypadá jako pěkná sympaťačka, takže o to víc se těším, až se do téhle knížky pustím :) A souhlasím, chudák Percy nemá moc pěknou obálku, což je škoda, protože série to je výborná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Nejenom vypadá, ona i je :D Moc dlouho neváhej, vážně to je skvělá kniha :D. To jsem si taky říkala, jinak Fragment obecně dělá nádherné obálky, jen tady to nějak nevyšlo... :D

      Vymazat
  6. Já nejsem vůbec spokojená se svým výsledkem. Chtěla jsem přečíst čtyři knihy a nakonec jsem jednu dočetla a jednu přečetla. Což je naprosto hrozné. Doufám, že to přez prázdniny doženu. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však už jsou prázdniny, tak to určitě doženeš :D Ber to tak, že jsi přečetla aspoň něco :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)