čtvrtek 12. března 2015

Rozbalovačka (1)

Nad články tohoto typu jsem dlouho uvažovala, jestli je dělat nebo ne. Jelikož většinou netrpělivě balíček rozdělám, abych se konečně pokochala novými úlovky, tak nezbývá čas na focení. Ale tentokrát jsem se překonala, takže tu pro vás mám první rozbalovačku na tomto blogu.









A máme tu balíček od Fragmentu, na který jsem se opravdu těšila. 


Čtyři nové přírůstky! Hádám, že ještě stále netušíte, co jsou zač. 


Tady už někteří možná tuší...


A už jsou na světě :D. 


Nádherné knihy, už se nemůžu dočkat, až je všechny přečtu. 





A také jsem ke knížkám záložku, takže přidávám její fotky z obou stran. 

8 komentářů:

  1. Hned čtyři, jo? Ty rozhodně netroškaříš :D Saeculum mám momentálně rozečtené a moc se mi líbí. Hon a Kořist bych si ráda nechala od Fragmentu zaslat příště, mám udělaný seznam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No z mého pohledu, kolik knih přečtu a nakoupím za měsíc, tak čtyři nejsou zase tak vysoké číslo :D. To jsem ráda, že se ti líbí, snad se mi bude líbit taky :D. Tak to se máš, já vždycky vybírám na poslední chvíli :D.

      Vymazat
  2. Hon jsem četla (a také mi včera přišel od Fragmentu.. nedopatřením místo Kořisti) :D Kořist mi tedy přijde taky, Saeculum jsem četla jako e-knihu, a na Kroniky Kambionů se také chystám! :3 Super přírustky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hon jsem už dočetla a docela se mi líbil :D A na zbytek se teprve chystám, a ty Kambioni se mi taky líbily :D Děkuji :D

      Vymazat
  3. Lov aj Korisť som čítala a aj zrecenzovala na blogu, ale nepáčili sa mi. Ani nie príbeh, s prižmúrenými očami by sa možno dal, ale tie tvory, akože upíry, a ich správanie a všetko okolo nich, ale aj iné fakty...pre mňa nepochopiteľné a veľmi, naozaj veľmi zvláštne...a podľa mňa to malo veľa dier, ale to je len môj názor. Som zvedavá na recenziu a Saeculum je teraz populárne, no tiež na túto knihu čítam nie veľmi nadšené ohlasy...A mne sa tieto typy článkov páčia, vždy som zvedavá, že čo nové blogerom pribudlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dočetla Hon a docela se mi líbil. Jasně, v příběhu je několik děr, ale dalo se to. Já o upírech čtu ráda, takže mi to nijak moc nevadilo :D, abych pravdu řekla, četla jsem mnohem horší upířiny.
      Já zase na Saeculum čtu převážně kladné recenze :D.
      Taky se ráda podívám, co mají ostatní nového a podle toho pak dotvářím svůj nekonečný "chci si přečíst" list :D.

      Vymazat
  4. Moc krásné přírůstky máš! O Honu a Kořisti jsem už četla pár recenzí, ale moc se mi nezamlouvaly. Ani jednu z těchto knih jsem bohužel nečetla.. Tak snad někdy.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D. Já právě byla zvědavá, jak je to napsané, protože hodně lidí to přirovnává k HG akorát s upíry. Třeba se k nim jednou dostaneš :D.

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)