pondělí 2. února 2015

Měsíční shrnutí - Leden 2015

A je to tady Leden je za námi a je čas na měsíční shrnutí.

Počet přečtených knih: 12

Celkový počet přečtených stránek: 3 949

Nejčtenější nakladatelství: Jota, CooBoo



A kdo se tento měsíc stal vítězem v určitých kategoriích?

Autor měsíce: Autorem měsíce Leden bych zvolila Alison Goodman, protože dokázala vytvořit parádní svět s energetickými draky.

Kniha měsíce: Opět je v téhle kategorii těžká volba. Zase se rozhoduji mezi čtyřmi knihami, ale nakonec asi volím Ready Player One, protože to bylo fakt něco. Dokonce mi chvílemi připadalo, že je to popsaná realita a ne jenom nějaký smyšlený příběh.

Mužská postava měsíce: Asi princ Maxon ze Selekce. Toho jsem si vážně oblíbila. Já nevím, ale jeho chování bylo hodno mužské postavy měsíce, nemyslíte?

Ženská postava měsíce: Jednoznačně Alex Craft z Čarodějky stínů. Tuhle postavu jsem si vážně oblíbila, byla vtipná, zajímavá a do veškerého nebezpečí se vrhala po hlavě.

Záporák měsíce: Tady jsem taky nemusela vybírat dlouho. Tudíž záporákem měsíce se stává pan Ido ze série Eon. Ten chlap opravdu ví, co chce a jde si zatím doslova přes mrtvoly. Navíc je taky chytrý a z každé situace se snaží vytěžit co nejvíce.

Pár měsíce: V téhle kategorii vyhráli Alex Craft a Falin Andrews, ti dva jsou spolu naprosto úžasní. Ale stejně si myslím, že je příště trumfne Alex s Deathem, ale to až dostanou více prostoru v dalším díle. (Sice jsem ho ještě nečetla, ale doufám, že to tak bude).

Překvapení měsíce: Překvapením měsíce bych zvolila nejspíš Selekci. Od té jsem opravdu moc neočekávala, takže pro mě byl docela šok, když jsem se do ní poměrně lehce začetla, a že se mi líbila.

Zklamání měsíce: Tady jsem vybírala mezi Nespavostí a Pádem. Je pravda, že jsem od Nespavosti očekávala mnohem víc, než mi dala, ale přesto "vítězem" se stává Pád. U té knihy jsem docela trpěla a jediné, co se mi líbilo, byl konec. Do Nespavosti jsem se alespoň dokázala začíst a dumala nad tím, jak to bude dál.


A měsíční shrnutí je opět za námi a teď mě zajímá, jak jste na tom vy :).

6 komentářů:

  1. Krásné shrnutí :-) Některé knihy jsem nečetla, ale s mužskou postavou měsíce rozhodně souhlasím. Maxon se chová opravdu skvěle, až mi občas vyrážel dech :-). A s Idem taky souhlasím :).

    OdpovědětVymazat
  2. Stihla si prečítať dosť kníh, obdiv :D Z týchto som čítala iba Eona a Eonu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, dělala jsem cokoliv jiného, jen abych se nemusela učit na zkoušky :D. Doporučuji vyzkoušet Selekci, Ready Player One nebo První stříbrnou knihu snů :D

      Vymazat
  3. Tahle forma shrnutí je moc fajn :) Dobře a svižně se čte :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)