pondělí 5. ledna 2015

Wishlist na měsíc Leden

Jelikož opět nastalo období, kdy se musím začít učit na zkoušky, tak jsem vymýšlela všelijaké způsoby, jak se tomu vyhnout a nenapadlo mě nic jiného, než prohlížet knižní novinky chystané na aktuální měsíc. A že se máme na co těšit.
No řekněte, kdo by odolal tak nádherným obálkám?
Tak mě napadlo, abych ještě víc oddálila učení, že napíšu článek o tom, které z nových knih bych ráda převedla do svého vlastnictví.





Jako první tu máme knihu, kdo které jsem se zamilovala na první pohled. Obálka vůbec nevypadá špatně a anotace naláká ještě víc. Jsem zvědavá na způsob zpracování.

Mělo by jít o kriminální příběh, kdy je nalezeno tělo, na kterém jsou souřadnice a pomocí geocachingu mají vyšetřovatelé přijít na to, co se děje.

Vychází již brzy, 12. 1. 2015

A jelikož jsem od této autorky nic nečetla, rozhodla jsem se mrknout i na její ostatní díla.


Další knihou je šestý díl série Nástroje smrti. Sice jsem to ještě tak daleko nedočetla, ale kdybych měla tento díl doma, určitě by mě to motivovalo k dočtení. Mělo by jít o poslední díl série, takže očekávám spoustu zvratů a hlavně nějaký povedený konec.

Vychází 14. 1. 2015






Hořící křížTřetí knihou je Hořící kříž od Diany Gabon. Protože Cizinka se stala mojí oblíbenou sérií snad od první stránky. Seriál je také naprosto úžasný a nelze si ho nezamilovat (tedy, pokud máte rádi tento žánr, nevím jak ostatní).

Vychází 16. 1. 2015







Planoucí hvězdaČtvrtou a zároveň poslední knihou, na kterou se neskutečně těším, je Planoucí hvězda od Moiry Joung. Celá série Dustlands se mi strašně líbila a na tenhle poslední díl jsem zvědavá. Pokud jste ještě tyto knihy nečetli, rozhodně vám je doporučuji.

Vychází 21. 1. 2015

Pokud chcete zjistit více informací, tak jsem se téhle sérii věnovala v samostatném článku - ZDE



Samozřejmě, že bych chtěla mnohem víc knih (čtěte všechny), ale to jaksi není možné. Už takhle mám nasysleno víc než dost. Ale tohle je výběr novinek, které mě zaujaly nejvíc.

A co vy? Máte nějaké knihy, jenž vychází tento měsíc, které byste chtěli?









2 komentáře:

  1. Velmi zajímavé knížky :-). Myslím si, že první by se mohla líbit mému příteli :-).

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)