sobota 27. prosince 2014

Vánoční wishlist

Jelikož Vánoce jsou už opravdu za dveřmi, rozhodla jsem se s vámi podělit o to, co bych ráda našla pod stromečkem. A protože toho bylo opravdu hodně, snažila jsem se to zredukovat do nějakého smysluplného počtu. Na konec vám tedy ukáži těch deset nej.
Byla to sice těžká volba a zabrala hodně času, ale v závěru jsem s výsledkem spokojená :) .

Jako první, a co bych si asi přála nejvíc je Oživovatel od Setha Patricka. Už od prvního pohledu na obálku jsem věděla, že to bude něco zajímavého, a jelikož z pravidla nečtu anotace knih (občas totiž obsahují spoilery), tak jsem jen tak po očku mrkla na názory a musím říct, že je opravdu na co se těšit.
Sice tato kniha nezapadá zrovna do Vánoční atmosféry, ale stejně doufám, že si Ježíšek tenhle článek přečte :) .

O druhé místo se strhl knižní boj a já nevěděla, co si vybrat, takže teď už to pořadí neberte nijak moc vážně, protože se nedokážu rozhodnout, kterou knihu bych chtěla víc. Ale vybrala jsem Nevítaní od Sophie Jordan.
Na téhle knize mě zaujal hlavně námět a jsem zvědavá, jak se s tím autorka poprala. Očekávám originální příběh s prvky napětí. Doufám, že se mám na co těšit.

Třetí knihou, kterou bych chtěla vlastnit je Prozřetelnost od Jamieho McGuire. Opět mě nalákala obálka. A přiznám se, že zjištění, že v téhle knize má nakladatelství Yoli, moji zvědavost ještě podpořilo, protože jejich knihy se mi většinou líbí.
No, uvidíme, co se z toho nakonec vyklube, ale rozhodně bych si ji ráda aspoň přečetla.


Další na mém seznamu je diskutovaná kniha Nespavost od J. R. Johansson, slyšela jsem na ni tolik různých názorů, že bych si jeden ráda udělala sama. Sice obálka nic moc, ale opět je v tom zapojeno moje oblíbené nakladatelství, takže bych knihu brala všema deseti :) .

A už jsme v polovině tohoto těžkého výběru. Takže na pátém místě se umístila kniha Přivolávání od Kelley Armstrong. Opět mě uchvátila obálka... vlastně nevím, proč to tady pořád opakuji, protože většina knihomolů vybírá právě podle obálky a teprve až pak kouká na děj, tudíž není překvapením, že u mě je to stejně.
Každopádně jsem zvědavá, co se z knihy vyklube a doufám, že se mi jednou dostane do rukou :) .

Šestou příčku zaujala kniha s názvem Královna Tearlingu od Eriky Johansen. Tentokrát, a to se musím pochlubit, jsem nevybírala podle obálky, ale na seznamu se ocitla proto, že jsem na ní slyšela samou chválu. Když o tom tak přemýšlím, nezaslechla jsem jedinou špatnou recenzi.
Uvidíme, jestli dokáže naplnit moje očekávání.
Další kniha, o které se hodně mluví a já si ji ještě nestihla pořídit je Hon od Andrewa Fukudy. Ani nevíte, jak mě mrzí, že ještě stále není v mém vlastnictví, což doufám, že se brzy napraví. Na tuhle knihu (i sérii obecně) jsem slyšela hodně rozporuplné názory, tudíž bych si opět udělala svůj vlastní.


Na osmém místě se umístila Šachovnice bohů od Richelle Mead, která je jednou z mých nejoblíbenějších autorů. Sice jsem od ní dočetla zatím jen Vampýrskou akademii, ale na Sukubě se usilovně pracuje :) a zatím si na její série celkově nemůžu stěžovat.
Takže na tuto knihu padla volba, nikoli podle obálky, ale podle autorky. Doufám, že nezklame a bude se mi líbit.
A pomalu se chýlíme ke konci. Na předposledním místě se umístila kniha Svůdné zlo od Wendy Higgins.
V tomto případě opět hrály roli názory a já se rozhodla, že tuhle knihu chci. Prostě, převládala chvála a to člověka zláká, aby se o příběhu přesvědčil sám, takže v tom jsem v podstatě nevině :).

A na posledním místě tohoto zkráceného seznamu se ocitla kniha Čistý od Julianny Baggott. Abych pravdu řekla, v tomhle případě jsem zvědavá na celou sérii. (Tudíž by mi nevadilo celou sérii i vlastnit).
Opět jsem slyšela hodně názorů, jak negativních, tak pozitivních, ale mně přijde zajímavá a ráda bych si knihu přečetla bez ohledu na to, kdo co tvrdí. Také jsem slyšela hodně negativních názorů na obálku, přitom mně tak strašná nepřijde, co si budeme říkat, viděla jsem i horší, mnohem horší :) .
Tak a jsme na konci. Doufám, že alespoň nějakou z těchto knih najdu pod stromečkem, ale upřímně, i kdyby tam byla nějaká jiná, nejspíš by mi udělala stejnou radost, jako tyhle ze seznamu.
A jak jste na tom vy? Také si přejete nějakou z "mých" knih? Nebo pokud už jste nějakou z nich četli, podělte se o svůj názor, popřípadě doplňte seznam o nějaké to své přání.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý váš komentář děkujeme :)